söndag 17 oktober 2010

Day Off - 15 okt.

Fredag.
Tillbringade dagen med Jing. Åkte till henne runt 11.30 Hon var ledig från 10.30-3.10. Hon ladage mat. Var gott med hemlagad mat för en gång skull :) Efter det tittade vi på Avatar, och tog en nap. Det är något jag börjat med sedan jag kom hit. Att ta en liten tupplur är det bästa, om man har tid. Sen åkte Jing iväg och hämtade Brandon. Gav honom mat och åkte sedan och hämtade Samantha. Så jag fick vara lite barnvakt åt Brandon. Ja jag vet barn på min lediga dag, vad tänkte jag på...

När hon slutade åkte vi till Exton Square Mall. Vi har pratat om att Jing ska ta hål i öronen. Så vi gick runt där en stund, tills hon var redo. Hon hade blivit tipsad om ett ställe där det enda man betalar för är örhängena. Bara att örhängena kostar runt 30 och 50 dollar. Så tror 2 hål gick på runt 49$.

När vi kom in i butiken så var det en liten tjej som precis skulle ta hål, Jing tittade nervöst på. Sen var det hennes tur. Hon var jätte duktigt. Jag har tjatat om att det inte alls gör ont. När hon är klar säger hon, men det där var ju inget. Haha. Blev lite sugen själv att ta ett hål till. Får se nu i veckan.

Gick till mat stället (food court) där dom har massa små restauranger. Kl var runt halv 9 och vi visste inte vad vi skulle göra. Vi sitter och diskuterar saken och vi bestämmde oss för att åkta och titta på bio. Det blev My Soul To Take i 3D.

Kom hem runt 1.15 och var utelåst, kan ju inte säga att det var den bästa tajmingen med tanke på att vi precis sett en skräckis. Och det var inte första gången heller. Men efter typ 15 min funkade extra nyckeln till bakdörren. Thank God.

Nu är det typ bara 1 månad kvar till min kryssning. OMG!

2 kommentarer:

  1. Hejje! Hur var filmen? Vill så gärna se den och vill veta om den är värd att se? Var det mycket 3D effekter? Hoppas du har det bra bruden!! Kramar*

    SvaraRadera
  2. Hej, Jo den var helt ok. Nä inte direkt några 3D effekter. Men filmen är inte en "måste" se film...

    SvaraRadera