söndag 31 oktober 2010

Halloween Party Fredag 29/10

Jobbade som vanligt i fredags. På förmiddagen var vi hemma och dekorerade huset inför halloween partyt börjar 7pm samma kväll. Satte upp spindelnät och spindlar.

När Chloe vaknade satte jag på hennes tiger outfit och åkte och hämtade Austin. Som hade gjort så fina halloween teckningar. Kom hem och dekorerade ännu mer, och väntade på Charlie.
När allt var klart tog jag barnen till McDonalds, sen hämtade vi Jing. Vi kom hem runt halv åtta. barnen hade redan på sig sina halloween outfits, var bara jag kvar. Men efter en timma hade jag äntligen lite tid att byta om. Hade köpt en blond peruk, rosa hjärtformade solglasögon, halsband och örhängen. Skulle självklart vara barbie. (Jing var Nikita.) Men hade väntat med klännings inköpet till torsdagen. Men klänningen blev perfekt.

Vi försökte lägga Chloe typ fem gånger men hon ville vara uppe och parta med folket.
Efter det var det bara för Jing och mig att get our drink on :) Var mycket folk och dom "flesta" hade klätt ut sig. Medaljen för scariest costume gick till en snubbe som var iPad. Han hade en svart tröja med en "tjej" binda på (pad) och ett par jeans. Haha, vet inte hur han vann most scary men men. Min värdmamma var Snooki och värd pappa var Pauly D från Jersey Shore. Även Nancy var utklädd till en Jersey Shore brud.

Vi hade riktigt kul, men skulle upp tidigt nästa morgon så vi tyckte det var dags att lägga oss, men då kommer min och/eller nancys blivande man genom dörren. Så vi var tvugna att vara vakna några timmar till ;)
Vi gick och la och runt 4.30 på morgonen.

När dom flesta hade gåttt hem gick vi ner till källaren och spelade beer pong. Sen när det bara var runt 8 personer kvar gick vi upp igen och hade dansefterfest :)

Best Night Ever !









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar