onsdag 6 oktober 2010

Okt 6 - 2010

Nu har tjejerna precis varit här, vi har planerat det sista inför våran Washington D.C resa nu till helgen.
Ska bli så kul, och skönt att komma bort ett tag.
Det blir att ta taxi in till Philly och sedan buss till D.C. Blir intressant att se hur landskapet förändras ju närmare man kommer. (oj det där lät gammalt.)

Men i alla fall. Åker på lördag morgon blir att vi kommer fram runt 9.00. Efter det blir det väl en heldag på stan med sightsing och shopping. Och självklart party på kvällen, Washington style. Åker hem runt 2 på söndagen, så får inte så mycket tid på oss. Men som lisa sa: Sova kan man göra när man dör.
Vilket stämmer antar jag..?!

Vi var nere i min källare och beställde även pizza. Mums.

Tidigare idag när vi satt i bilen på väg hem, efter vi hade hämtat Austin från skolan såg jag det märkligaste jag sett på en bil i hela mitt liv. Döm själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar