måndag 25 oktober 2010

Vecka 42.

Så vad har hänt på senaste tiden..?

Veckan har bestått av jobb, jobbade natt igen. Mellan onsdag och torsdag.

Slutade halv 4 i fredags, men var tvungen att åka och hämta barnvakten som skulle ta över efter mig och åka och hämta Austin.

När jag släppt av Chloe och Choni hade jag lite tid över så jag åkte till en butik som ligger precis brevid Austins skola. Gick runt i affären en stund men hittade inget. Väl ute på parkeringen ser jag min bil och skyndar mig dit, vill ju inte komma försent. Vrider runt nyckeln och inget händer. Blir arg för jag har brottom så provar igen, ingenting. Tittar in i bilen och ser att det står en blomma i passagerar sättet. Vem har stoppat in en blomma i min bil? Tar ett steg tillbaka och ser att det är ju inte min bil. Tittar på bagage luckan (där jag har ett klistermärke) och ser att det inte finns något märke. Backar långsamt tillbaka och vänder mig om och leter efter "min" bil.
Och hoppas att ingen såg mig :)
Till mitt försvar vill jag bara säga att det var precis min bil. En vit kia (fast utan klistermärke) och den var precis parkerad som min bil!

På kvällen blev det McDonalds och bowling med tjejerna. Och en film såklart. Hereafter med Matt Damon.

Hade min lediga dag på lördagen. Åkte och plockade upp Jing, sen åkte vi till KoP. Vi letade efter Halloween kläder. Har bara en sak kvar, måste hitta en "klänning". Men med tanke på att halloween är på fredag och familjen ska ha party här känns det inte så troligt att jag kommer hitta någon. På kvällen hade vi AP möte. Vi träffades vid YMCA. Där skulle vi gå en haunted mansion tour. Var lite läskigt, dom hade skådespelade och hela köret. Men vissa tjejer spelar över och skriker onödigt högt. Vilket är skitlöjligt. FAKE! :)

Jobbade mellan 12 och 5.30 på söndagen. Chloe tog en lång nap, vaknade inte förrns jag väckte henne runt kvart i fyra. Efter det kom föräldrarna hem. Så åkte och plockade upp Jing, sen bar det av till en park. Vi kom hem halv 6 så Jing och jag tittade klart på Paranormal Activity för vi hade bestämt att vi skulle se 2:an på kvällen. När vi tittat klart på filmen åkte vi till Cheesecake Factory för middag. Vi blev så mätta, tallrikarna är enormt stora. Så vi satte oss i bilen och väntade på att filmen skulle börja. Hissade back sätena och tog en liten nap.

Idag började jag 1.30. Austin hade sim skola. Lugn dag.
Nu har jag precis kommit hem från gymmet. YAY Me.

2 kommentarer:

  1. Haha va du är pinsam *asg*
    Hur var filmen? Vill så gärna se den =)
    Häftigt med haunted tour :D Har du sett Paranormal Activity 2? Så himla snuskig, är fortfarande rätt även om jag såg den en vecka sen :D
    Kramar*Angie

    SvaraRadera
  2. Jamen jag vet. :)

    Filmen var super, men inte direkt en sara film men värd att se.

    Haha, tyckte ettan var värre. Tvåan var för mycket, men den förklarar ju ettan iaf.

    SvaraRadera